De weg naar meer en tevreden klanten

Dit verhaal gaat over mij. Maar ook over jou. En bovenal gaat het over meer nieuwe klanten maken, dat is het belangrijkste om onze onderneming te doen groeien. Als ondernemer kan je er niet omheen om je bedrijf kenbaar te maken. Laten zien wie je bent, waar je voor staat, wat je doet en waar je anderen bij kan helpen.

 

Veel ondernemers weten ondertussen op welke manier ze hun onderneming zichtbaar kunnen maken. Digitale marketing en sociale media heeft ondertussen overal zijn weg gevonden. Maar wat doe je op vandaag om je ook hoorbaar te maken?

Tijdens mijn eerste job als freealancer in de financiële wereld, was het belangrijk om snel het vertrouwen te winnen van de potentiële klant en over de juiste informatie te beschikken.

 

Mijn eerste telefoontjes naar koude prospecten hebben destijds voor klamme handen gezorgd. Ondertussen is het een passie geworden. Een vertrouwensband creëren en waardevolle informatie verkrijgen is de manier om telkens de juiste producten en diensten op het juiste moment aan te bieden. Koude prospecten werden snel warme en tevreden klanten.

 

Mensen willen de persoon achter het bedrijf leren kennen. Door mijn jarenlange ervaring in klantenrelaties in verschillende sectoren, weet ik dat dit tijd en energie kost en niet altijd even gemakkelijk is. Ik heb er mijn job van gemaakt.

 

Niets is zo fijn om voor jou nieuwe klanten te bereiken, te boeien, te binden en te behouden.